tisdag 16 september 2014


Mina VÄNNER! 
Idag, Tisdag den 16 September, skall jag läggas in på HJÄRT-kliniken, 
på Danderyds Sjukhus, 
för fortsatta undersökningar och sannolikt något "ingrepp"/operation.....?        
                                                    

BEHÖVER ER: 
Omtanke, Förbön, Handling och allt däremellan.                
Exakt vad som skall ske, vet jag först om några dagar!

VÄDJAN: 
Ring INTE till Min Älskade MOR! 
Hon vet inte ens, att mitt Hjärta - inte är friskt!
För henne, räcker det mer än väl, 
med mina NACK- och SKALLSKADE-BESVÄR! 



Mors mående, gör nu att hon inte kommer klara av, ej orka att förstå
Även om hon kanske inte kommer ihåg, VAD som sades till henne, 
för någon minut sedan. 
Men oron, den kan ligga kvar!  

Tänk gärna på Mor SVEA också, med omsorg, nu och senare! 


Inga kommentarer: